keto sardalya tarifi

Keto sardalya tarifi, nasıl yapılır? Sağlıklı beslenenler ve makro hesabı ile diyet yapanlar, ketojenik sardalya buğulama tarifim size. Derin dondurucudan çıkardığım 200 gr. temizlenmiş sardalyayı, bol su içinde çözdürdüm ve buğulamasını yaptım. Buğulama yapımında taze soğan, domates, kapya biber, maydanoz, sızma zeytinyağı, bir dilim limon, karabiber, pul biber ve tuz kullandım. Yemeği kısık ateşte 15 dakika süreyle pişirdim ve sofraya koydum. Tarifimizi deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun deriz.

Sardalya buğulama malzemesi:
  • 200 gr. temizlenmiş sardalya
  • bir çorba kaşığı sızma zeytinyağı
  • dört çorba kaşığı su
  • bir dal taze soğan
  • bir küçük domates
  • bir parça kapya biberi
  • bir tutam maydanoz
  • bir dilim limon parçası
  • karabiber, pul biber
  • kaya tuzu

Yapılması:

  1. sardalyayı yıkayın, süzün. Üzerine tuz, karabiber serpin ve karıştırın
  2. soğanı, domatesi, kapya biberi, maydanozu doğrayın ve bir kaba alın
  3. üzerine yeter miktarda baharat ve tuz serpin, karıştırın.
  4. kapaklı tava veya tencere tabanına bir çorba kaşığı zeytinyağını gezdirin
  5. sebzeleri üzerine yayın, sebzelerin üzerine sardalyaları dizin
  6. balıkların üzerine bir dilim limon koyun
  7. tavaya dört kaşık su ekleyin
  8. yüksek ısıda tavayı iki dakika fokur fokur kaynatın ve kapağını kapayın
  9. ocağı tamamen kısın, kısık ateşte balığı 15 dakika pişirin ve ocaktan alın.
Afiyet olsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

donmuş balık çözdürme

tavada çupra 8 dakikada nasıl yapılır

orkinos balığı nasıl pişirilir

midye kavurması